Din handlekurv er nå tom!
Vilkår og betingelser
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva om ikke annet er spesifisert.
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Bambora. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Alle ordrer sendes med PostNord, Bring, Norlines eller du kan hente de på vårt lager. Pakkene sendes med sporing.
Du har mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Er varene kjøpt som gave, kan gaven leveres direkte til mottaker.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 250,-
3. RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett når du handler direkte i vår nettbutikk.
Om du handler via telefon/e-post eller i butikk så er det i henhold til kontrakten som blir signert.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Angrefristen gjelder ved uåpnet produkt i samme stand som da den ble mottatt. Når du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden.
Fyll ut angreskjema og legg det med i forsendelsen ved retur av vare. Forhandler kan legge inn en kostnad på 10% ved Angring av kjøp dersom esken er åpnet.
3.1 Betaling
Betaling skjer ved den valgte betalings i kassa. Betalingsmåten levert av Bambora og vi tilbyr kortbetaling, Vipps betaling og faktura/delbetaling. Trekk av kort gjøres når varen er sendt.
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg. Vi har 5 års reklamasjonsrett.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
4.1 Leveringsmetoder
Vi leverer varene med Bring og PostNord.
4.2 Leveranser
Ordrer plassert før 14.00 behandles på samme dag og leveres vanligvis i løpet av 1-7 virkedager. Leveransen blir levert på nærmeste utleveringssted til den adressen du har angitt ved bestilling.
5. KUNDESERVICE
CROSSBUTIKKEN AS / Segway Norge
Postadresse: Holmejordetveien 25, 3267 Larvik
Besøksadresse og varelevering: Holmejordetveien 25, 3267 Larvik
Mail: post@roboklipp.no
Tlf: 480 79 398